Ellenőrizd a naptárbeállításaid!

airbnb.jpgMa egy érdekes dologra bukkantam az Airbnb elérhetőségi beállításai között. Azt eddig is tudtuk, hogy szerencsére évek óta különböző időszakokra különböző minimum éjszakákat be lehet állítani a rendszerben, én nagy sikerrel használom is, amióta ez a funkció elérhető, hiszen remekül működik  ez pl. a Sziget ideje alatt, amikor is nálam a 7 éjszaka a minimum tartózkodási idő.

elerhetoseg1.jpg

Ma rákukkantottam a naptáramra, mert bizonyos "lyukakat" akartam más szabályok alapján beállítani, amikor is észrevettem, hogy bizonyos időszakok a tudtom nélkül kicsit elállítódtak. Történetesen (és ezt eddig is tudtuk, hogy lehet, csak én soha nem éltem vele!) egyes időszakok átállítódtak kötelező érkezési dátumra. Azért ez eléggé megnehezíti a foglalási esélyeinket, úgyhogy gyorsan korrigáltam is, de ki tudja mióta van így elmentve a rendszerben. Pedig én biztosan nem állítottam be, erre mindig nagyon odafigyelek. Persze lehet hogy mindez csak nálam okozott problémát, de érdemes egy percet szánni rá, és megnézni, hogy nálad is minden rendben van-e ez alatt a menüpontban. 

elerhetoseg2.jpg

Természetesen, ha szeretnéd, hogy a vendégeid csak egy bizonyos napon érkezzenek, mondjuk a panziódban mindig pénteken van a váltás, akkor ez egy remek funkció, máskülönben egyáltalán nem érdemes beállítani, mert a vendég nem fogja megtalálni a lakásod, ha mondjuk a hétfő-szerda időszakod szabad, de be van állítva a pl. a csütörtöki kötelező érkezés.

Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz! Ne a büntetésekre költsd a bevételed, itt vagyunk és segítünk. 

TALÁLKOZZ VELÜNK SZEMÉLYESEN KÉPZÉSEINKEN!

RÖVIDTÁV (AIRBNB, BOOKING ÉS TÁRSAIK):

Rövidtávú lakáskiadás előadás tematika és jelentkezés

Rövidtávú lakáskiadás gyakorlati tréning

HOSSZÚTÁV:

Hosszútávú lakásbérbeadás előadás tematika és jelentkezés