Tessék szépen szinkronizálni!

calendar2.jpgKorábbi bejegyzésemben már kihangsúlyoztam, mennyire fontos folyamatosan frissen tartani a naptárunkat. Ez, ahogyan említettem is, egy idő után elég nagy macerát tud jelenteni, és a manuális beállítás mindig magában hordozza a hibalehetőséget, ami túlfoglaláshoz vezethet. De szerencsére itt van nekünk a jól bevált naptárszinkronizálás, amit én nagy előszeretettel használok.

Hogy pontosan miről is van szó? Az összes szállásközvetítő oldalon van egy-egy általában jól használható kezelőfelület és naptár. Ott tudunk alap információkat és árakat beállítani. Szerencsés esetben különböző időszakokra különböző árakat és minimum vendégéjszaka számokat is be tudunk állítani. Ha már magabiztosan kiismerjük magunkat a rendszerben, érdemes a különböző oldalak naptárait összeszinkronizálni, ami nagy segítség lehet, főleg ha több lakást is kezelünk, és beindulnak a foglalások. Tapasztalatból tudom, hogy egy idő után embert próbáló feladat manuálisan kezelni a naptárakat, még ha csak egy kiadó ingatlanról is van szó. A rendszer csodálatosan megteszi ezt helyettünk, a szinkronizálás általában 2-8 óránként automatikusan megtörténik. Persze van, hogy mindenki egyszerre foglal, és akkor érdemes manuálisan ráfrissíteni a rendszerre, hogy biztosan elkerüljük a túlfoglalásokat.

calendar3.jpg

Ez miért nagyon fontos? Első sorban, ha túlfoglalásunk van, és nem tudjuk a vendégeket elszállásolni, akkor értelemszerűen le kell mondanunk a foglalást. Ezt a legtöbb oldal szigorúan bünteti. Akár pénzbírságot is kaphatunk, amit később kifizetéskor ró ki ránk a rendszer, de ami szerintem ennél is nagyobb büntetés, hogy nagy valószínűséggel a rendszer hátrébb helyez minket a listában, ami egy ilyen kiélezett piaci versenyben, ami jelenleg Budapesten tapasztalható, nos szerintem több mint rossz hír.

calendar1.jpg

Viszont fontos azt is megjegyeznem, hogy szerintem érdemes egy alapnaptárhoz igazítani a szinkronizálást, azaz ha pl. szinte az összes foglalásunk az Airbnb-ről érkezik, akkor értelemszerűen ez legyen az alap naptárunk, amihez igazítjuk a többit, és ha mégis érkezik más oldalon foglalás, akkor az Airbnb-n beállíthatjuk manuálisan a foglalást, és a többit utána ugyanúgy elvégzi helyettünk a rendszer. Én próbáltam már oda-vissza összeszinkronizálni a naptárakat, még a telefonommal is összekötöttem, viszont teljesen átláthatatlannak tartottam a rendszert, de természetesen vállalkozó kedvűeknek érdemes minden lehetőséget kipróbálni, hiszen lehet hogy valakinek pont így lesz jobban átlátható. 

calendar4.jpg

A lényeg, hogy az összes naptárunk legyen mindig frissen tartva.

Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz! 

Szeretnél még több gyakorlati tudásra szert tenni? ÚJDONSÁG: Kiscsoportos gyakorlati tréning Budapesten, ahol egy nap alatt megtanítunk az összes fontos beállításra, és eligazítunk az adózás rejtelmeiben is!

Először a kezdeti lépésekkel, adózási formákkal szeretnél tisztában lenni? Gyere el következő ELMÉLETI ELŐADÁSUNKRA, és minden egyből világos lesz. Küldd el JELENTKEZÉSED most!