Így leszel jó Airbnb házigazda

welcome.jpgHa az ember rövidtávú ingatlankiadásra adja a fejét, akkor bizony az első pár hónap folyamatos extázisban telik. Mondjuk engem a mai napig izgalommal tölt el, ha érkezik egy újabb foglalás, de azért emlékszem, a kezdeti időkben miről is szólt ez az egész, legalább is az én életemben. Azt persze megjegyezném, hogy az első lakás, amit meghirdettem, a saját lakásom volt, amiben addig teljes mértékben életvitelszerűen éldegéltem, így az érzelmi kötődés sokkal erősebb volt, mint egy kifejezetten kiadásra megvásárolt vagy bérbe vett ingatlan esetében lett volna.

A potenciális vendégekkel való levelezés, az izgatott várakozás egy-egy érdeklődés visszaigazolása vagy elküldött ajánlat után mind-mind ennek az extázisnak a szerves része volt. Ha pedig megtörtént a várva-várt foglalás, akkor jöttek az újabb nyugtalanító kérdések: Vajon mindent jól előkészítettem? Biztos minden elég tiszta? Tetszeni fog nekik a lakás? Jól fogják magukat érezni? Nem fog hangoskodni részegen a szomszéd a földszinten? Még csak egyszer volt ilyen, de mi lesz ha pont most újra megtörténik? Biztos bezárják majd jól az ajtót, és a kulcsot sem hagyják el? Egyáltalán biztosan megérkeznek? Egyáltalán biztosan elmennek majd egyszer? Nem áraztam be túl olcsóra? Vagy túl drága lenne? De hát milyen szép a parketta és napos az erkély... Más lakása sokkal szebb, miért pont az enyémet választanák? De hát a parketta és a napos erkély, ugye... Vajon értékelik majd, hogy milyen jó minőségű a wc papír? Kár volt ennyi mindent otthagyni nekik a fürdőben? Más tényleg nem rak ki papírtörlőt a konyhapultra? Bezzeg Lukrécia márciusra is fullon van, vajon mit csinál jobban?

airbnb-logo-meaning.jpg

Megannyi kérdés és aggódás jellemezte az első időket. Aztán minden olyan szépen jött magától, és szerencsére megy most is. Az egyetlen, amihez az első nap óta tartom magam csupán annyi, hogy mindig mindenkinek a tőlem telhető legjobbat nyújtom. Azt próbálom meg állandóan a legjobb tudásom szerint adni, amit én is szeretnék kapni, ha egy idegen országban, városban, lakásban lennék. Nincs semmi titkos módszer; megtanultam, mik azok a dolgok, amikre muszáj nagyon odafigyelni, mik azok, amiket én tartok nagyon fontosnak, hogy mindig oda tudjak figyelni, és persze megtanultam azt is, hogy mikre teljesen felesleges odafigyelni. Hangozzék is bármilyen közhelyesnek, de ha tényleg a szíved és lelked beleteszed, akkor nem tudsz hibázni.

cool.jpg

(Egy igazán egyedi, nagyon különleges kiadó lakás. Forrás: Airbnb.com)

Éppen ettől lesz egyedi a te kiadó lakásod, mert téged fog tükrözni. Ahogyan az én lakásom engem tükröz. Hiszek abban, hogy mindenki olyan vendégeket kap, amilyeneket megérdemel, a lehető legjobb értelemben. Az egyre gyűlő vélemények pedig szép lassan egy teljes képet tárnak elénk nem csak a lakásról, de a házigazdáról, és a vendégekről is. Mindez pedig további vendégeket fog az utadba sodorni. Pont olyanokat, amilyeneket te szeretnél. 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Ne maradj le a Facebook oldalamról sem!

Szeretnél még több gyakorlati tudásra szert tenni? ÚJDONSÁG: Kiscsoportos gyakorlati tréning Budapesten, ahol egy nap alatt megtanítunk az összes fontos beállításra, és eligazítunk az adózás rejtelmeiben is!

Először a kezdeti lépésekkel, adózási formákkal szeretnél tisztában lenni? Gyere el következő ELMÉLETI ELŐADÁSUNKRA, és minden egyből világos lesz. Küldd el JELENTKEZÉSED most!