Hogyan születik egy vélemény?

Minden házigazda tisztában van vele, hogy mennyire fontos, hogy a vendége véleményt írjon a nála töltött napokról, és persze a legtöbben mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez a vélemény minél jobb legyen, hiszen a kiváló vélemények vezetnek el minket a még több foglaláshoz, és persze nem utolsó sorban a superhost státuszhoz

Azok a házigazdák, akik utazásra is használják az Airbnb rendszerét, bizonyára nagyon jól ismerik a véleményezés folyamatát, viszont ha csak házigazdaként funkcionálunk, akkor nem árt tisztában lenni vele, mik alapján is értékelnek minket a vendégeink. Ezeket gyűjtöttük most össze, s hogy az egyes lépések egy képre ráférjenek, sajnos a képernyőfotót csak kicsinyített képként tudtuk elkészíteni, de reméljük így is olvasható és hasznos lesz minden házigazda számára. 

review0.jpg

Első lépésként a vendég elég részletesen leírhatja a véleményét a nálunk töltött napokról, ez a rész lesz majd az adatlapunkon is látható, amit a későbbiekben a többi vendég is elolvashat, és nagy valószínűséggel ez alapján hozzák majd meg a döntést, hogy nálunk szálljanak-e meg. 

Egyébként van lehetőségünk erre a részre reagálni, ha esetleg valami panaszt, negatív dolgot említ meg a vendég, akkor ez alatt tudjuk a mi verziónkat leírni, amit mindenképpen javaslunk is, hiszen nem feltétlenül mindig a vendégnek van igaza, és ha a jövőbeli potenciális vendég elolvassa a mi véleményünket is az esetleges balszerencsés eseményről, még mindig lehet esélyünk, hogy mégis nálunk foglal szállást. De ha nincs is semmiféle panasz, egy köszönöm, vagy kedves visszajelzés is mindig jól mutat az adatlapunkon.

review4.jpg

A következő lépésben jó pár kérdésre kell válaszolnia a vendégnek, 1-től 5-ig értékelheti a különböző kritériumokat, szánjunk rá időt, hogy áttanulmányozzuk, mi alapján is születik meg egy értékelés a lakásunkról. Lehet egy behűtött ajándék bor nem ér annyit, vagy nem emlékeznek majd rá az értékelés időpontjában, mint arra a konkrét kérdésre, hogy biztosan minden rendben volt-e a szálláshelyre való megérkezéssel. 

review1.jpg

A rendszer csak akkor fogja tovább engedni a vendéget, ha minden pontot kitölt, és ez alapján kalkulálja majd ki a végleges csillagot/pontot, amit a vendégtől kaptunk. Ezt egyébként a műszerfalon a statisztika menüpontban is megnézhetjük, néha nem is árt tisztában lenni vele, hogyan oszlanak meg a csillagok, hogy lássuk, min kellene esetleg erősíteni a jövőben. Ehhez nem kell mást tennünk, mint a bal oldali listát végigkattintgatni, és azonnal láthatjuk is, hogyan teljesít a szálláshelyünk az adott pontokban.

stats2.jpg

Mindezek után a vendég különböző címkékre kattintgathat, melyek az utazással kapcsolatosak, és segíthetnek a további vendégnek abban, hogy pont olyan szállást foglaljanak, amely a legjobban megfelel a keresési kritériumuknak.

review2.jpg

Ezek a címkék pedig megjelennek a hirdetéseinkben is az alábbi módon:

review3.jpg

Tehát nem árt ezekre a pontokra fókuszálnunk, hiszen ezek alapján kapjuk az értékeléseket, majd a további vendégfoglalásokat is.

Az összes kép galéria formájában ide kattintva is megnézhető:

Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz! 

Ne a büntetésekre költsd a bevételed, itt vagyunk és segítünk. 

TALÁLKOZZ VELÜNK SZEMÉLYESEN KÉPZÉSEINKEN!

RÖVIDTÁV (AIRBNB, BOOKING ÉS TÁRSAIK):

Rövidtávú lakáskiadás előadás tematika és jelentkezés

Rövidtávú lakáskiadás gyakorlati tréning

HOSSZÚTÁV:

Hosszútávú lakásbérbeadás előadás tematika és jelentkezés