Most egy kicsit szomorú vagyok!

Valami bűzlik a 9flats.com háza táján, és sajnos idáig érződik. Az adatok szerint 642 budapesti lakás van listázva az oldalukon, szóval lehet nem én vagyok az egyetlen, aki most kicsit bepöccent a hamburgi székhelyű szállásközvetítő cégre. Szinte soha nem kaptam még erről az oldalról foglalást, vagyis de, egyszer, pont 2 éve, minden flottul zajlott, a szállás díja 2 munkanappal a vendég megérkezése után hiánytalanul a bankszámlámon volt.

sad.jpgIdén pont a Sziget idejére is belenyúló 6 napra kaptam egy foglalási kérést az oldalon, és bevallom, bár nem a legideálisabb díjra volt beállítva a naptáramban ez az időszak (naná, hogy elfelejtettem átállítani az árakat ezen az egy oldalon), még vacilláltam is, hogy fogadjam, vagy elutasítsam a megkeresést, hiszen ha lemondom, legalább 20-30%-kal többért is elkelhetett volna az Airbnb oldalán, és mivel úgysem kapok sok (ami ugye inkább közelít a nullához) foglalást erről az oldalról, igazából simán vissza is utasíthattam volna. De aztán mégis úgy döntöttem, hogy a 6 nap egyszerre nagyon kecsegtető és felüdülő tud lenni a folyamatos 2-3 éjszakás foglalások után, így visszaigazoltam. Bár ne tettem volna. A vendégek rendben megérkeztek, semmi gond nem is volt velük, a szállásdíjat még a nálam tartózkodásuk alatt meg kellett volna, hogy kapjam, de nem érkezett meg. Ennek lassan egy hónapja, és ahogyan elnézem a 9flats Facebookjára beérkezett tömérdek beírásból, nem vagyok egyedül a helyzetemmel. 9flats.jpg

Szinte az első pillanattól fogva, ahogyan észleltem a problémát, jeleztem nekik, és szinte azonnal válaszolnak is mindig minden megkeresésemre hetente egyszer, de az üres ígéreteken kívül sajnos nem sok kézzelfoghatóban reménykedem.

Szóval ha vannak még rajtam kívül 9flats-en is hirdetők, és foglalással rendelkezők a jövőben, akkor legyetek nagyon résen, lehet érdemes letörölni a foglalást, mert eléggé sanszos, hogy nem fogtok/fogunk a pénzünkhöz jutni. Én összesen 6 napot buktam, ez lehetett volna sokkal rosszabb is, és azért még reménykedem. Az interneten keresve a témára meglepő módon nem találok semmit arról, hogy a cég csődbe ment volna, vagy fizetési nehézségei lennének, szóval gondolom mindenki csak vagy magában, vagy a Facebookon, vagy a céggel privátban levelezve próbálja kikönyörögni a megkeresett pénzét.

Amint bármilyen jellegű hírem lesz, frissítem a posztot!

UPDATE: Körülbelül egy hónapnyi hitegetés, folyamatos érdeklődés után maradéktalanul megérkezett az összeg a bankszámlámra, szóval csak kifizetésre kerültek az ominozus vendégéjszakák. Remélem, másoknak is!  De azért legyetek mindeig résen! 

Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz! 

Ne a büntetésekre költsd a bevételed, itt vagyunk és segítünk. 

TALÁLKOZZ VELÜNK SZEMÉLYESEN KÉPZÉSEINKEN!

RÖVIDTÁV (AIRBNB, BOOKING ÉS TÁRSAIK):

Rövidtávú lakáskiadás előadás tematika és jelentkezés

Rövidtávú lakáskiadás gyakorlati tréning

HOSSZÚTÁV:

Hosszútávú lakásbérbeadás előadás tematika és jelentkezés