Praktikus tipp #3

viber.jpgAz okostelefonunkra nem csak amiatt van szükség, hogy éjszaka, félálomban az ágyban, vagy egy pohár fröccsel a kezünkben egy fesztiválon is azonnal tudjunk reagálni egy érdeklődésre vagy foglalásra (a megfelelő alkalmazások birtokában), hanem hogy a vendéggel is tarthassuk a kapcsolatot, ráadásul ingyen. Épp ezért érdemes az összes lehetséges alkalmazást rátelepíteni a telefonunkra, amin keresztül ingyen kommunikálhatunk a vendéggel. Én a foglalás utáni bemutatkozó levélben mindig megírom, hogy elérhető vagyok Viberen és WhatsApp-on is, és az utóbbi időben a legtöbb vendéggel már ezeken a platformokon kommunikálunk. Az ázsiai vendégekkel kifejezetten könnyű ezek segítségével egyeztetni, és nem csak nekünk, de nyilván a vendégnek is megnyugtató érzés lehet, hogy van egy közvetlenebb elérésünk, mint az e-mailezgetés/foglalási oldal felületen való levelezgetés. Sokkal könnyebben tudnak értesíteni, ha késnek, látjuk, hogy a másik megkapta/elolvasta-e az elküldött üzenetet, ha pedig a nálunk töltött idő alatt bármi kérdése van, sokkal egyszerűbb üzenetben értekezni. Ráadásul a Vibernek van asztali verziója is, azaz nem csak az okostelefonunkon tudunk pötyögni, de a számítógépünk klaviatúráján is.

Én előszeretettel használom a Skype-ot is, szoktam rá egyenleget tölteni, aminek segítségével sokkal olcsóbban hívhatok külföldi számot, mintha a sima előfizetésemről tenném. Nagyon ritkán van rá szükség, de néha kifejezetten jól jön, pláne ha esetleg valamelyik online szállásközvetítő oldal külföldi ügyfélszolgálatát kell sürgősen elérni. 

Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz! 

Találkozz velünk te is személyesen következő elméleti előadásunkon, küldd el JELENTKEZÉSED most!