Praktikus tipp #1

smart_idea.jpgA sikeres és nem utolsó sorban örömteli szállásadás alapvető feltétele, hogy minél praktikusabb megoldásokkal rukkoljunk elő, aminek előnyeit nem csak a vendégek, de mi is értékelni fogjuk. Mivel rengeteg hasznos megoldást sikerült az elmúlt pár évben eszközölnöm, arra gondoltam, hogy mostantól rendszeresen megosztok veletek egy-egy praktikus ötletet annak reményében, hogy ti is sikeresen tudjátok alkalmazni. Nem kell óriási dolgokra gondolni, de ezek az apró trükkök nagyban megkönnyíthetik mind a saját, de sok esetben a vendégeink életét is. 

Praktikus tipp #1

A kulcsok legyenek könnyen beazonosíthatóak az ajtók nyitásához!

Egy jó ideig magam sem tudtam, hogy a teljesen azonosan kinéző kulcsok közül melyik nyitja a felső rácsot, melyik az alsót, melyik a bejárati ajtót. Azt gondolom, a probléma ismerős lehet mindenkinek. Ha mi nem tudjuk megjegyezni, a vendégeink sem fogják, pláne nem 2-3 nap alatt alatt, vagy éjszaka, pár pohár bor elfogyasztása után. A végeredmény pedig az állandó bosszankodás, akárhányszor megérkeznek, vagy el szeretnék hagyni a lakást.  

kulcs.jpg

Próbáltam különböző jelzéseket használni, amik rendszerint lekoptak, és nem is feltétlenül tudtam megjegyezni, melyik pötty mit is jelent, míg végül beszereztem egy csomó színes műanyagot, amik használatával mostanra pillanatok alatt beazonosítható, hogy melyik kulcs mit nyit. Mivel nekem 3 teljesen egyforma kinézetű kulcsról volt szó, arra gondoltam, nem csak egyszerűen ráteszem a színes műanyagokat, hanem hogy még könnyebb legyen megjegyezni őket, a magyar zászló színeiben, a nyitás sorrendjében piros-fehér-zöld színnel láttam el őket. Ezt jó kis történetbe is lehet foglalni a vendég érkezésekor, mindig elmondom nekik, hogy így legalább megtanulják a magyar zászló színeit és azok pontos sorrendjét: a piros nyitja a felső rácszárt, a fehér az alsót, a zöld pedig a bejárati ajtót. Ezzel véget is vetettem az akár percekig is eltartó bosszankodásnak, míg végigpróbálják az összes kombinációt ki- és belépéskor, valamint ha én megyek a lakásba, én is mindig elégedetten konstatálom, hogy ez mennyire nagyszerű ötlet volt. :)

Ha hasznosnak tartottad ezt a bejegyzést, kérlek nyomj egy Tetsziket, de annak is nagyon örülök, ha megosztod az ismerőseiddel, barátaiddal! Kövess a Facebookon is, ahol kommentelni is tudsz! 

Szeretnél még több gyakorlati tudásra szert tenni? ÚJDONSÁG: Kiscsoportos gyakorlati tréning Budapesten, ahol egy nap alatt megtanítunk az összes fontos beállításra, és eligazítunk az adózás rejtelmeiben is!

Először a kezdeti lépésekkel, adózási formákkal szeretnél tisztában lenni? Gyere el következő ELMÉLETI ELŐADÁSUNKRA, és minden egyből világos lesz. Küldd el JELENTKEZÉSED most!